Pages

Wednesday, October 13, 2010

დღიურობანა. ოთხშაბათი. 13 ოქტომბერი

დღეს არა დღეზე არ მოგიყვებით, არა. ნუ ცოტას.

მოკლედ სამებაში ვიყავი რაღაც მსვლელობაზე. მე და სალომემ ვთქვით რომ ერთად წავიდოდით, მაგრამ მან დააგვიანა, ჩემი კლასელები მოვიდნენ და მოგვიწია ერთად წასვლა.

როგორ მიყვარს სალომე, აი ძალიან. თან ხო ბევრს ლაპარაკობს და მაგარი ასხა ჩემ კლასელ ბიჭებს გზაში. კი იყვნენ ღირსები.

მაგრამ მე სხვა რამე მინდა ვთქვა. სალომეს შეყვარებული არა მაგრამ ბიჭი გაუჩნდა რომელიც მოსწონს, თავის კლასელი.

ყველამ იცით ალბათ ფილმი "ზაფხულის (500) დღე" ხო და ახლა ზაფხულის ის  დღეა როცა ცუდად არის ის ბიჭი.

განა რამე, ჩემზე 1 წლით დიდია, არც მე ვუყურებ სხვანაირად, მაგრამ არვიცი. რომ გავიგე კი არა და დავინახე რაღაც ძაან "ნიტო" გრძნობაა გულში, მგონი ვეჭვიანობ, მაგრამ რატომ? - არვიცი.

არც არაფერი იყო ჩვენს შორის, ძალიან მიყვარს როგორც მეგობარი, მაგრამ არ ვიცი. :(

მოკლედ გატეხილი ვარ. ნეტა სწრაფად გადამიაროს. :წუწუნ:

P.S. დღეს კნუტი ვნახე.

No comments:

Post a Comment